Általános szerződési feltételek

A Szolgáltató adatai:

Cégnév: Boldogulj Kft.
Székhely: 2017 PÓCSMEGYER HÁRSFA UTCA 22.  
Adószáma: 32497531-1-13
Nyilvántartási száma: 13-09-232560 
Nyilvántartásba vevő hatóság: Nemzeti Adó-, és Vámhivatal
Telefonszám: +36 30 233 7867
E-mail cím: forraimarcsi78@gmail.com

A tárhelyszolgáltató adatai:

Név: ELIN.hu Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft.
Székhely/telephely: 9024 Győr, Déry T. u. 11.
E-mail cím: info@elin.hu

A Szolgáltató tekintetében, a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex nem áll rendelkezésre. A Szolgáltató a Pest Megyei Kereskedelmi és Iparkamara tagja.

  1. A Szolgáltató weboldalának címe:

www.boldogulj.hu 

  1. A jelen Általános Szerződési Feltételek elérhetősége:

A Szolgáltató a hatályos Általános Szerződési Feltételek elnevezésű dokumentumát weboldalán (wwwboldogulj.hu) teszi közzé, vagy elektronikus levélben küldi el ügyfelei részére.

  1. Az Általános Szerződési Feltételek tartalma:

Jelen Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Vásárló jogait és kötelezettségeit, a szerződő felek közötti megállapodás feltételeit tartalmazza. Az Általános Szerződési Feltételek érvényesek a Szolgáltatótól történő megrendelés (előfizetés) esetén. 

Jelen Általános Szerződési Feltételek minden olyan szolgáltatás igénybevételére kiterjed, melyet a Vásárló a Szolgáltatótól történő megrendeléssel kezdeményez. A Vásárló, ha a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe kívánja venni, köteles elfogadni a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit, amit a megrendelés során az erre szolgáló jelölő négyzet kiválasztásával, vagy elektronikus levélben történő visszaigazolással tehet meg. Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek elfogadása esetén a jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Vásárló között.

  1. Az Általános Szerződési Feltételek hatálya:

Jelen Általános Szerződési Feltételek 2023. április 28. napján lép hatályba. Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezései a hatálybalépés napjától valamennyi Vásárlóra és vásárlásra hatályosak. 

A Vásárló a weboldalon történő vásárlással egyidejűleg nyilatkozik arról, hogy a mindenkor hatályos Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit ismeri, az abban foglaltakat elolvasta és megértette, tudomásul vette és kifejezetten elfogadja. 

A Szolgáltató fenntartja a jogot jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek módosítására. Módosítás esetén a regisztráció időpontjában érvényben és hatályban lévő Általános Szerződési Feltételek kerülnek alkalmazásra. Amennyiben az Általános Szerződési Feltételek módosítása Vásárlót és a jövőbeli együttműködést kifejezetten érinti, a változás hatályba lépését megelőző legalább 15 nappal Szolgáltató tájékoztatja Vásárlót a módosításról, kifejezetten felhívva a figyelmét a vonatkozó rendelkezésre.

Az Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató által nyújtott, az alábbiakban megnevezett szolgáltatásokra terjednek ki: Szolgáltató szakembert kínáló adatbázisában/rendszerében való 

A Szolgáltató által nyújtott termékek és szolgáltatások az általa üzemeltetett weboldalon (www.boldogulj.hu) és közösségi oldalain kerülnek bemutatásra. Az esetleges elírásokért, téves adatokért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

A termékek és szolgáltatások díja a Szolgáltató aktuális tájékoztatása alapján alakul. 

A www.boldogulj.hu weboldalon, a „Regisztráció”, gombra kattintva van lehetőség megkezdeni a vásárlási folyamatot. 

A vásárlás során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére a boldogulj.hu/kosar/ oldalon (a jobb felső sarokban a kosár ikonra kattintva), illetve a kosár tartalmának módosítására is lehetőség van. Amennyiben a Vásárló törölni kívánja a kosárban található termékeket, ezt a darabszám nullázásával, vagy a termék neve előtt található „X” jel és a „Kosár frissítése” gomb megnyomásával van lehetősége megtenni.

Ha minden megvásárolni kívánt termék a kosárba került, a Vásárló a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával kezdheti el a megrendelési folyamatot.

A „Pénztár” oldalon kerülnek megadásra a Vásárló személyes adatai: e-mail cím vezetéknév, keresztnév, (céges vásárlás esetén cégnév és adószám), számlázási cím, telefonszám, megjegyzés.

A webáruházban regisztráció nélkül lehet vásárolni. A vásárlás során lehetőség van kuponkód megadására, amennyiben a Vásárlónak rendelkezésére áll.

A jelen Általános Szerződési Feltételek hatálya alá tartozó regisztráció esetén a Vásárló minősül ajánlattevőnek, és a szerződés a Vásárló által tett ajánlatnak a Szolgáltató által történő jóváhagyásával jön létre a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései szerint. 

A Vásárló a megrendelés elküldésével kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után.

A Vásárló elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés nem minősül írásban megkötöttnek és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései vonatkoznak. 

A szerződés magyar nyelven jön létre, a Szolgáltató elektronikus formában tárolja azt, a szerződés egyéb módon nem kerül iktatásra.

A Vásárló a vásárlás során köteles a saját és/vagy vállalkozása valós adatait megadni. A vásárlás során megadott valótlan, vagy más személyhez, szervezethez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben a Vásárló más nevében, más személy vagy más vállalkozás adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen, hiányosan vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémáért, semminemű felelősség nem terheli.

A vásárlásról az összeg befolyását követően Szolgáltató számlát állít ki a vásárlás összegéről.

  1. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége:

Regisztrációval történő vásárlás esetén a vásárlás befejezését követően a Vásárlónak lehetősége van adatai javítására, módosítására. 

Vásárló a regisztráció véglegesítésével tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a Vásárló hibás adatbeviteléből, illetve a pontatlanul közölt adatokból keletkező károkért nem vonható felelősségre.

A regisztráció során pontatlanul megadott elektronikus levelezési cím, vagy a postafiók tárhelyének telítettsége a visszaigazolás hiányát okozhatja, ami megakadályozhatja a szerződés létrejöttét. Ilyen esetekben a Szolgáltató megpróbál egyéb módon kapcsolatba lépni a Vásárlóval.

  1. Fizetési feltételek:

A vásárlás összegét banki átutalással vagy a Stripe rendszerén keresztül bankkártyával lehet megfizetni. 

Átutalással történő fizetés: a Vásárló ez esetben a vásárlási folyamat során kiállított díjbekérő alapján a Szolgáltató bankszámlájára utalja a megvásárolni kívánt termék ellenértékét. Az összeg Szolgáltató bankszámlájára történő megérkezését követően Szolgáltató intézkedik a termékhez hozzáférés biztosításáról. Az utaláshoz szükséges adatokat, információkat a Szolgáltató által küldött díjbekérő tartalmazza.

Biztonságos online bankkártyás fizetésünket a világ egyik vezető fizetési portálja, a Stripe biztosítja. A Stripe a legmagasabb megfelelési szabványok szerint tanúsított, 99.99% feletti rendelkezésre állási idővel működik. A rendszer több száz milliárd adatponton képzett gépi tanulási modelekkel értékeli minden tranzakció kockázatát, ezzel megóvva a csalástól a vállalkozókat és a vásárlókat egyaránt.

A fizetéskor megadott adatokat a Stripe dolgozza fel közvetlenül, a Boldogulj Kft. ezeket nem látja, nem tárolja és nem is fér hozzá.

A Stripe elfogadja az összes főbb bankkártyát és hitelkártyát, beleértve:

  • American Express
  • Mastercard
  • Maestro
  • Visa
  • Discover
  • UnionPay

Ezen felül elfogadunk online tárca fizetési módokat, beleértve:

  • ApplePay
  • GooglePay

Bővebb információért:

https://stripe.com/en-hu/payments/features#payment-options

Az online bankkártyás fizetés opció díjtalan a vásárlók számára.

Vásárló elfogadja, hogy a vásárlásának összegéről kiállított számlát kizárólag elektronikus úton kapja meg az általa megadott elektronikus levelezési címre. A Vásárlónak gondoskodnia kell arról, hogy a számla elektronikus úton kézbesíthető legyen és a technikai beállítások (pl. tűzfalak) ezt ne akadályozzák. 

  1. Teljesítési idő, a szolgáltatás igénybevétele:

A teljesítés időpontja a Gyüttment Találkozó megtartásának időpontja. 

Vásárló tudomásul veszi, hogy Szolgáltató arra vállal kötelezettséget, hogy a vállalt szolgáltatást a Vásárló és a Felhasználók érdekeit szem előtt tartva nyújtja, eredmény megvalósítására azonban nem vállal kötelezettséget. Az ezzel kapcsolatban esetlegesen felmerülő vitás helyzetek miatt a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

  1. Ügyfélszolgálat:

A Szolgáltató a jelen Általános Szerződési Feltételekben rögzített elérhetőségein válaszol az Vásárlók kérdéseire, hétfőtől péntekig 9-16 óráig.

  1. Adatvédelem:

A Szolgáltató kizárólag a hatályos jogszabályok rendelkezéseivel összhangban, az adatkezelési és adatvédelmi rendelkezések előírásait szigorúan betartva végzi a személyes adatok kezelését, figyelembe véve a jogszerűség, tisztességes eljárás és átláthatóság, a célhoz kötöttség, adattakarékosság, pontosság, korlátozott tárolhatóság alapelveit.

A Szolgáltató megtesz minden olyan technikai és szervezési intézkedést, hogy vásárló személyes adatait biztonságos, az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679. rendelete által előírt módon kezelje.

A személyes adatok kezelésével kapcsolatos Adatkezelési Tájékoztató a Szolgáltató weboldalán és székhelyén érhető el.

  1. A Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszkezelés:

Amennyiben a Vásárló a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatással kapcsolatban nem elégedett, és panasszal szeretne élni a Szolgáltató felé, azt szóban, vagy írásban: postai úton (Boldogulj Kft. 2017 Pócsmegyer Hársfa u. 22.), vagy elektronikus levélben (
forraimarcsi78@gmail.com
) teheti meg. 

A Szolgáltató minden panaszt kivizsgál. A szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles azonnal megvizsgálni, és szükség szerint orvosolni. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadni. 

Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb 30 napon belül – az írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően – az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. 

Az írásbeli panaszt a Szolgáltató – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban, érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

  • a Vásárló neve, lakcíme,
  • a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  • a Vásárló panaszának részletes leírása, a Vásárló által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  • a Szolgáltató nyilatkozata a Vásárló panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  • a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a Vásárló aláírása,
  • a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

  1. Vitarendezés 

Felek kötelezettséget vállalnak, hogy vitás ügyeiket egymással együttműködve, békés úton rendezik. Amennyiben nem járnak sikerrel, a felek bírósági útra tartozó jogvitájuk rendezésére kikötik a Szentendrei Járásbíróság vagy a Budapest Környéki Törvényszék illetékességét.

  1. Vegyes és záró rendelkezések:

A Vásárló regisztrációja feltételezi, hogy a Vásárló az elektronikus kereskedelemre vonatkozó technikai, valamint jogszabályi ismeretekkel rendelkezik. Ezen ismeretek hiányából, valamint az elektronikus termékek hibájából, az informatikai, távközlési szolgáltatóknak (például az internetszolgáltató), valamint a közösségi oldalnak felróható hibákért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. 

A Vásárlót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége. 

Amennyiben kötelező erejű jogszabályi rendelkezés, vagy bírósági döntés jelen Általános Szerződési Feltételek bármely rendelkezését korlátozza vagy érvényteleníti, az nem érinti az Általános Szerződési Feltételek többi rendelkezésének érvényességét. 

Jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdések tekintetében a Magyar Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. tv.) és az egyéb vonatkozó jogszabályi rendelkezések irányadók.

Jelen Általános Szerződési Feltételek 2023. április 28. napján lépnek hatályba, az ezt követően létrejött megrendelések, előfizetések tekintetében alkalmazandók.

Subscribe